Stran 1 od 6

PRAVILA WW1

Objavljeno: 04 Sep 2006, 10:02
Napisal/-a RobertH
Živjo!

Da ne smetimo teme pri Nieuportih, bi mogoče tukaj predebatirali o pravilih...

Andrej je že dal nekaj na to temo ...
Točkovalni sistem je približno sledeč:
Poln čas letenja je 7 minut.
Po signalu za start gre tekmovalec do modela in vžge motor. Prvi, ki je pripravljen, lahko poleti, ostali pa čakajo na vrsto. Po vzletu prvega sledi drugi, tretji itd.
Bitka teče podobno kot pri WWII.
Strimer je dolg 15 metrov. Lepila ali zareze za lovljenje strimerjev niso dovoljeni.

+001 točk za 3 sekunde letenja do signala za konec.
+100 točk za rez brez trka
+050 točk za uspešen bombni napad
+020 točk za vzlet z vzletne piste
+050 točk za cel trak
-050 točk za izogibanje bitki
-200 točk za Safetyzone
+050 točk za 4 takten motor
+050 točk za dvo ali trokrilni model
+010 točk za lutko v kokpitu
+010 točk za vezne žice na krilih in podvozju
+020 točk za pristanek na označeni pisti po signalu za konec bitke.

lp

Andrej


Lp R.

Objavljeno: 04 Sep 2006, 11:04
Napisal/-a Mipo
+010 točk za vezne žice na krilih in podvozju
Varianta:
+010 točk za vezne žice na krilih in/ali podvozju

Objavljeno: 04 Sep 2006, 11:23
Napisal/-a dh
Robi, hvala, sem iskal Andrejev text včeraj, pa ga nisem našel... morda zaradi pozne ure.. :oops: :oops:

moj predlog:

+ 010 točk za vezne žice na podvozju
+ 010 točk za vezne žice na krilih
+ 010 točk za orožje

PS: kaj je bombni napad? odmet kakega predmeta v začrtan krog (bi znalo bit zanimivo... :o ) ali lom stiro palce?

lp, Dejan

Objavljeno: 06 Sep 2006, 10:11
Napisal/-a RobertH
Še nekaj sem našel...


http://www.rcpabianice.strefa.pl/teksty ... eutsch.pdf

Zanimiva je točka o dveh minutah za štart. Saj hkratni štart (kot je bilo na "demo fightu") ni najboljši za tekmovalce, ker se moraš umikat ostalim ki tudi poletajo (sam sem se moral umakniti Gertovemu DVII in pri tem prekucnil model, ter s tem izgubil 20 točk), saj so ta letala zaradi ozkega podvozja kar težavna za vožnjo po tleh.


Lp R.

Objavljeno: 16 Okt 2006, 21:13
Napisal/-a Ultralajt
Ali bi lahko uporabil planetni reduktor montiran na eksplozijskem motorju, da bi zmanjšal število vrtljajev motorja (dvotaktnega), ter uporabil veliko lopatasto "scale" eliso? Izgledalo bi COOL?

Objavljeno: 17 Okt 2006, 06:38
Napisal/-a Mipo
Ultralajt napisal/-a:Ali bi lahko uporabil planetni reduktor montiran na eksplozijskem motorju, da bi zmanjšal število vrtljajev motorja (dvotaktnega), ter uporabil veliko lopatasto "scale" eliso? Izgledalo bi COOL?
Lahko. Pravilnik je še "v lufti". O reduktorju ni govora. Omejeni pa so (ponekod) propelerji. Tako je trenutno razvoj v toto smer vprašljiv.

Objavljeno: 17 Okt 2006, 20:32
Napisal/-a RobertH
Stvar je nekako taka, da se močno favorizirajo 4-T motorji. Nisem ravno ekspert za motorje, ampak v kolikor vem zato, ker imajo 4-T motorji (vsaj ti do 5ccm) z eliso 10x4 približno zgornjo mejo vrtljajev med 10000 in 11000 in s tem so modeli vsaj glede tega dokaj enakovredni. Seveda je tukaj še zvok, ki je pri teh motorjih dosti lepši...

Kar se 2-t motorjev tiče, sem se ravno v nedeljo pogovarjal z Gertom (ima največ izkušenj z WW1), ki mi je povedal, da so Nemci poizkušali 2,5 in 3,5 motorje na teh modelih, pri čemer se je pokazalo, da so letala z 3,5 prehitra... Zato so se odločili, da 2-T motorjev ne uporabljajo, so pa dovoljeni v Italiji in Avstiji vendar samo do 2,5ccm in s tem, da se ne dobi 50 točk bonusa na bitko.
Če kdo želi poizkusit prenos, ne bo po moje nič narobe in prav zanimivo bi bilo videt kako bi se stvar obnesla...

LP R.

Objavljeno: 08 Nov 2006, 15:15
Napisal/-a urke
Zdravo. Kdaj se bodo objavila dokončna pravila za WWI? Uroš

Objavljeno: 09 Nov 2006, 07:50
Napisal/-a RobertH
Pozdravljeni!

Ker je WW1 combat razmeroma nova disciplina še pravila po državah niso enotno izdelana. Trenutno se trudim, da bi jih z Nemci, Avstrici in Italjani nekako uspeli uskladiti. V nekaj točkah smo že dosegli dogovor, nekatere pa so še v predlogu. Žal zadeve ne gredo tako hitro, ker so v tem času še volitve v ACES in nakteri imajo s tem trenutno precej dela.

V prilogi sem dodal osnutek pravil za WW1, katera temeljijo na pravilih za WW2, vendar s primernimi popravki za WW1, za katera upam da bodo veljala vsaj za prihodnjo sezono, potem pa jih v primeru potrebe primerno spremenimo...

Seveda je dobrodošel tudi kakšen komentar...

Lep pozdrav,

Robert Hriberšek

pravila

Objavljeno: 13 Nov 2006, 16:52
Napisal/-a Thunderbolt
servus fly boy-si


Lepo da se razvija ww1,se pa mi zdi da izumljamo toplo vodo.Nemci imajo ww1 ze en cas zakaj ne skopiramo njihova pravila pa jih kasneje na osnovi izkusenj spreminjamo.Ce ste kontaktirali ze z kom iz tujine tudi prav samo spregledali ste osnovno zadevo.Dokazovanje prisnosti modela kar je vsaj za mene zelo vazno.V pravilih je zajeto nesteto bonusov a v osnovi manjka da letalo MORA biti pobarvan v barve letala iz tistih let.Ker zdaj jaz lahko pridem na tekmo z letalom pokritim z prosojno folijo HLG style. [-X
Manjka tale odstavek upam da znate anglesko!!!
3.1.4 The A/C must look similar to the original A/C, including
painting and decorations.
The competitor should bring a
published 3-plane view of the original A/C-type, in at least 1:72
scale, to the competition to show that his A/C is accurate
according to measures.
Dajte na forum predloge o pravilih pa ne na nas forum,ker slej ko prej bo evropsko in se vec svetovno prvenstvo v WW1,to zadevo je treba resit na evropski ravni.Saj smo v evropi a ne? :oops:

Funkcionarji ACES-a kje ste spomlad bo tukaj.


V upanju na demokratsko resitev zadeve pozdrav

Objavljeno: 13 Nov 2006, 17:33
Napisal/-a RobertH
Oj!

Mišo, naprej hvala za predlog...(je že dodano)
Sam bi rad zbral nekaj predlogov z naše strani (naj domači povejo kaj in kako se pričakuje od WW1), potem pa smo z ostalimi državami dogovorjeni da se v začetku decembra dobimo "on-line" in stvari skušamo popolnoma poenotit.

Lp R.

Objavljeno: 13 Nov 2006, 18:15
Napisal/-a Big A
Pozdravljen Robert,

Pohvale za dobro delo!
Vem, da si se o pravilih že posvetoval z Nemci, Avstrijci in Italjani.
Menim, da so pravila za začetek odlična.
Tudi pripomba, ki jo je dal Mišo, glede barvnih shem, se mi zdi OK.

Prav zanima me, kakšna bodo skupna, mednarodna pravila.



lp

Andrej

Objavljeno: 13 Nov 2006, 19:23
Napisal/-a dh
Pozdravljeni WW1 piloti!

Najprej čestitke Robiju za pravila, ki jih je, kakor je zapisal, oblikoval skupaj s severnimi in zahodnimi sosedi...

Tudi ideja barvne sheme ni slaba...

Kar se pravil tiče, pa bi rekel, da je izumljanje tople vode ravno pretirano pametovanje, preden sploh začnemo...

Zato predlagam, da se ta pravila potrdijo za naslednjo sezono, pa jih potem popravimo, ko bomo vedeli, kaj je v praksi dobro in kaj ovira, kaj je nedorečeno, kaj manjka... kolikor sem na tekočem, so zelo podobna, če ne enaka tistim pri Nemcih, Avstrijcih...

Lp, Dejan

Objavljeno: 14 Nov 2006, 10:46
Napisal/-a Mipo
Malce sem poizkušal dopolniti in popraviti predlog pravilnika. Zapisal sem tudi nekaj vprašanj. Prilagam priponko.

Mipo

pravila

Objavljeno: 14 Nov 2006, 20:38
Napisal/-a Thunderbolt
servus

Bravo mipo.No hvala bogu si je nekdo vzel cas pa pravila tudi prebral.
A mi bi pa kar ta pravila sprejeli pa bi jih drugo leto popravljali.jojojoj.
To je komaj grob osnutek pravil.Kje se je prvo branje, drugo branje...
Kompliment Robertu da se je lotil pravl za ww1.Mislim pa da moramo to narediti skupaj vec glav vec zna.
Zakaj ne naredimo stvari tak kot je treba. Zakaj bi delali stvari na pol. A delate tudi modele na pol??Zakaj smo pri tako pomembnih svareh polovicarski? To so sicer malenkosti ki jih je oznacil Mipo ampak pomembne malenkosti.Katere lahko na tekmovanju stvari zakomplicirajo in je pol samo slaba volja.
Dajmo napisimo pravila tako kot treba da ne bomo delali stvari dvakrat.

See you in the sky

Objavljeno: 14 Nov 2006, 20:43
Napisal/-a mihah
Ola!

Ali prav vidim, nekaj se omenja tudi elektro pogon? :-k

Objavljeno: 14 Nov 2006, 22:08
Napisal/-a Mipo
Ne samo omenja. Elektro pogon je v pravilniku (osnutku). Moj Bebe je v osnovi namenjen za elektro (Google: "Daniel Lux"). Upam, da se bo tudi v WWI pojavil kdo z elektro verzijo.

Kar pa se tiče pravilnika, je na njem še kar nekaj stvari, ki bi jih bilo potrebno prediskutirati, pa bi to bilo bolje narediti v živo. Nisem ravno tip za pisanje v "Pisma bralcev" in delam raje "v živo".

Mipo

Objavljeno: 14 Nov 2006, 22:54
Napisal/-a dh
Miloš,

=D> =D> ful dobra ideja za količnike pri preračunu obratov motorja in korakov propelerja. Potem dovoljuje tudi manjši propeler pri manjšem motorju...

Podpiram tudi Mišovo idejo o barvnih shemah.

Ne vidim pa razloga za tvojo skeptičnost, Mišo, da bodo pravila preslaba in da bodo potrebni naslednje leto precejšnji popravki... Slovnične napake, podvajanja, kolizije je odpravil Mišo... Kaj je torej po tvojem tisto, kar bi zahtevalo več branj? Pravil namreč ni sestavljal Robi sam, ampak ob pomoči zelo izkušenih tekmovalcev na tem področju, ki s temi modeli letijo/tekmujejo nekaj let... s tem pa so vključene tudi izkušnje...

Tudi sam sem za živo debato... a se zmenimo za neko srečanje? Ali počakamo na fun tekmo v Moškanjcih?

Fajn bi blo, če bi se pravila oblikovala pred novim letom...

3.1: model in strojnice... po moje bi bilo dobro zapisati, da je kot pripomoček za rezanje dovoljen samo smirkov papir, antene in ostali štrleči predmeti na krilu se prepovedo. Orožje je pa itak scale detajl, ne glede na to, kje je...

3.7: radijska oprema... zapišimo, da je za pravilno delovanje radijske opreme odgovoren tekmovalec sam. Če pa se pojavijo tekmovalci na sosednjih kanalih, pa mora organizator preveriti, testirati, da ne prihaja do motenj...

5.8: predlagam, da zapišemo, da je uspešen pristanek, če se model ustavi na kolesih, podvozju...

5.9: bonus točke za vsako bitko... lahko ima kdo več različnih in različno grajenih modelov...

Moje mnenje...

Lp,

Dejan

Objavljeno: 16 Nov 2006, 19:09
Napisal/-a RobertH
Pozdrav!

Najprej HVALA Mipotu, da je natančno prebral osnutek in me opozoril na stvari, ki jih sam nisem opazil. Osnutek sem že popravil in upam, da je sedaj boljše.
Imam pa sam eno vprašanje, ki se tiče tistih, ki želijo tekmovati z 2T motorji.
Če rečemo, da lahko motor pri elisi s korakom 4 vrti max 12.000 obratov, potem vsaj po moje pojavi težava pri elisi 8x4 v primerjavi z 10x4 na 4T. Kako bi to rešili?

Ne vem kaj napisat pri elektromotorjih, ker sam ne vozim elektro, žal ne vem kakšne so omejitve oz. primerne moči teh motorjev.

Hvala

Robert

Objavljeno: 11 Feb 2007, 16:14
Napisal/-a mihah
Model za WWI že imam (sicer še v škatli) vendar sem pomeril pogon:

viewtopic.php?t=16741&highlight=

10x4 se zavrti pri polnih akujih okoli 12.000 obr/min na tleh.

Po mojem je to to. :D


Recept na brzino:

100 g zunanje vrteči motor (outrunner), 1100 - 1200 kv
3S Lipo 1800 - 2200 mAh
10x4 prop

Objavljeno: 13 Maj 2007, 14:50
Napisal/-a Krist
Miha nekaj podobnega imam tudi sam v planu. In sicer Fokkerja D.VIII na elektro pogon.
Kolikor sem bral pravila, nihče ne omenja + točk za elektro pogon :-k
Mislim, da si jih zasluži.
Pa recimo tiste točke za model grajen iz reber in letvic, jih ne bi sploh rabili, kot je popravil Mipo. Vsi modeli, bi morali biti grajeni na ta način, ker so bili tudi originali. Razne stiro variante in podobne zadeve pa preprosto prepovedati (Pokrovi motorjev in podobne reči pa so lahko iz plastik, GFK, CFK,...).

P.S.: Dva motorja na poti, Lipo še naročim, načrt pridno rišem, gradnja samo kar ni stekla.

Objavljeno: 13 Maj 2007, 15:06
Napisal/-a slo-warhavk
Krist napisal/-a:Miha nekaj podobnega imam tudi sam v planu. In sicer Fokkerja D.VIII na elektro pogon.
Kolikor sem bral pravila, nihče ne omenja + točk za elektro pogon :-k
Mislim, da si jih zasluži.
Pa recimo tiste točke za model grajen iz reber in letvic, jih ne bi sploh rabili, kot je popravil Mipo. Vsi modeli, bi morali biti grajeni na ta način, ker so bili tudi originali. Razne stiro variante in podobne zadeve pa preprosto prepovedati (Pokrovi motorjev in podobne reči pa so lahko iz plastik, GFK, CFK,...).

P.S.: Dva motorja na poti, Lipo še naročim, načrt pridno rišem, gradnja samo kar ni stekla.

#-o


Krist.

Če so že originali iz reberc naj bo tudi motor z notranjim izgorevanjem. Zakaj bi po tvoje elektromotor zaslužil bonus točke ? Bonus točke so za štiritaktarje, ker daje modelom veren (scale) zvok.


LP Darko

Objavljeno: 13 Maj 2007, 18:10
Napisal/-a Krist
slo-warhavk napisal/-a: #-o


Krist.

Če so že originali iz reberc naj bo tudi motor z notranjim izgorevanjem. Zakaj bi po tvoje elektromotor zaslužil bonus točke ? Bonus točke so za štiritaktarje, ker daje modelom veren (scale) zvok.


LP Darko
Kot prvo zato, ker je okolju bolj prijazen (hrup, stranski produkti med letom)
Bom pa noter zmontiral zvočnik z elektroniko, ki bo proizvajala zvok pravega letala, pa še strojnico :evil:

Objavljeno: 13 Maj 2007, 20:36
Napisal/-a Pastakl
Ok, kaj boš pa glede teže naredil, ker imajo ti modeli že itak težave?

Objavljeno: 13 Maj 2007, 21:02
Napisal/-a Krist
Pastakl napisal/-a:Ok, kaj boš pa glede teže naredil, ker imajo ti modeli že itak težave?
Ja to mi predstavlja največji strah, ker bom teško dosegel tistih 800g, kolikor je minimum po pravilih. Verjetno bom moral prilepit še kako utež, da ne bo prelahek.