F18F Super hornet
Moderator: impeler
Ker je video že zmontiran in naložen http://www.youtube.com/watch?v=ZwGLxsD2pvM bom mal pokomentiral moje videnje prvega starta.
Na samem startu model kar dobro izstreli po pisti nakar je po pričakovanju hitro in visoko vzdignil nos (prvi šok) nato ugotovim da so odkloni po višini in nagibu izredno občutljivi .Po osmih minutah prilagajanja na model se spravim v pristajalni krog z sedaj ugotovljeno preveliko brzino (napotki na netu). Poškodoval sem nosilec zadnjega desnega podvozja(8mm aviošper), ki pa je že popravljen in je "zverjak"
ponovno pripravljen za nov polet. Zaenkrat sicer brez enih od treh vratic na zadnjen desnem podvozju saj čakam na pante ki jih je zlomlo.
Sem pa prijetno presenečen da nibilo drugih poškodb saj pristanek na koncu deluje "za infarkt" o>
Leti pa ko v tirih
Sej boma kmalu na TI, tak kot pravi Aleš(MB), pol mu bom pa jaz tud dušo vadil....
Na samem startu model kar dobro izstreli po pisti nakar je po pričakovanju hitro in visoko vzdignil nos (prvi šok) nato ugotovim da so odkloni po višini in nagibu izredno občutljivi .Po osmih minutah prilagajanja na model se spravim v pristajalni krog z sedaj ugotovljeno preveliko brzino (napotki na netu). Poškodoval sem nosilec zadnjega desnega podvozja(8mm aviošper), ki pa je že popravljen in je "zverjak"
ponovno pripravljen za nov polet. Zaenkrat sicer brez enih od treh vratic na zadnjen desnem podvozju saj čakam na pante ki jih je zlomlo.
Sem pa prijetno presenečen da nibilo drugih poškodb saj pristanek na koncu deluje "za infarkt" o>
Leti pa ko v tirih
Sej boma kmalu na TI, tak kot pravi Aleš(MB), pol mu bom pa jaz tud dušo vadil....
- Priponke
-
- Nov nosilec
- Picture 007.jpg (34.01 KiB) Pogledano 11073 krat
-
- Picture 004.jpg (29.39 KiB) Pogledano 11073 krat
-
- Nosilec je samo spulilo iz utorov
- Picture 001.jpg (41.36 KiB) Pogledano 11073 krat
Propelerji so za LADJE!!!!
Sinus efekt? Temu pojavu se strokovno reče PIO - pilot induced oscillation. Ena od možnosti za nastanek tega pojava je tudi zelo občutljivo višinsko krmilo - letalo s popravkom po višini spraviš v gibanje, ga popraviš, skušaš slediti a z zamikom in namesto, da bi ga dušil, ga še ojačaš.myself napisal/-a:Neveš kaj je sinus efekt? Daj poglej akrobacijo na tleh ko si jo nardil vse ti bo jasno .
Lahko vam samo ploskam ampak se mi zdi zelo zanimivo zakaj ena letala tako dobro vpijajo neravnine, druga pa poskakujejo kot mladi kozlički.
Zanima me katera podvozja in za koliko kil imate ter koliko tehtajo modeli.
Ali je možno da, če imaš premočno podvozje vzmeti dobesedno katapultirajo letalo ob rahlo pretrdem pristanku oziroma če je vzmet prvega kolesa bolj živahna od drugih in bolj odbije nos letala.
Nekaj takega se je velikokrat dogajalo našmu kurjemu Jetarju Kudru in ponavadi je bilo potrebno na servis.
P.S. Filmček je lepo posnet ampak kamera je pa kriza.
Zanima me katera podvozja in za koliko kil imate ter koliko tehtajo modeli.
Ali je možno da, če imaš premočno podvozje vzmeti dobesedno katapultirajo letalo ob rahlo pretrdem pristanku oziroma če je vzmet prvega kolesa bolj živahna od drugih in bolj odbije nos letala.
Nekaj takega se je velikokrat dogajalo našmu kurjemu Jetarju Kudru in ponavadi je bilo potrebno na servis.
P.S. Filmček je lepo posnet ampak kamera je pa kriza.
Robert
Hvala, poskakovanje tehle naših kozličkov pa ni nič drugega kot prevelikaka pristajalna hitrost, če ga daš na minimalki dol se bo zalimal na pisto.Je pa kar "jeba " na prvem poletu model spustit na minimalko, al pa vsaj blizu minimuma. Teža mojega "kozla" suh 13.8kg + 4.5L kerozina, Rooke12.5 Kg(moker), MB339 12kg suh.Lahko vam samo ploskam ampak se mi zdi zelo zanimivo zakaj ena letala tako dobro vpijajo neravnine, druga pa poskakujejo kot mladi kozlički.
Zanima me katera podvozja in za koliko kil imate ter koliko tehtajo modeli.
Propelerji so za LADJE!!!!
Se strinjam, zato pa je potrebno "hudiča" prpelat na minimalki, kar pa ni tak enostavnoVelikokrat sem imel priložnost opazovat kako se je hotspot (al kaj je že) odbil pri zelo nizki hitrosti in sam bog ve od kod je vzel tolk energije.?
Seveda pa je kurja pista precej nerodna za take igrače. Zarad lukenj
Propelerji so za LADJE!!!!
O seveda majo funkcijo , moje podvozje ima 70% mehko zadnjihn 30% pa trdo fedro. Zelo je pomembno kakšno je vzmetenje in sprednje je mehkejše on zadnjega(teža), hočem samo povedat da ti nič ne pomaga kvalitetno in pravilno podvozje če ne prideš dol vsaj na približni minimalki.
Po moje pa je največji dejavnik "fedra" v hlačah, se pravi a maš jajca ga cedit do nezavesti, pa kdaj ga začet cedit!
p.s. pe sem pametn, ko ga bom dal naslednjič gor bom pa spet mel pulz in druk ko Shummaher
Po moje pa je največji dejavnik "fedra" v hlačah, se pravi a maš jajca ga cedit do nezavesti, pa kdaj ga začet cedit!
p.s. pe sem pametn, ko ga bom dal naslednjič gor bom pa spet mel pulz in druk ko Shummaher
Zadnjič spremenil impeler, dne 03 Dec 2009, 10:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Propelerji so za LADJE!!!!
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
EJ fantje ste pametni, da slišite travo rast in to še sosedovo. Zavedati se morate da imajo jeti zelo veliko krilno obremenitev. Ni tako lahko kot izgleda klub veliko naletenih ur (poprečno 500 litrov na sezono) ti včasih ne rata tako kot si zamisliš. Model je težak vzgona je malo. Po storjeni napaki se skoraj ne da narediti veliko.
BB
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
BOOOOOMBE :)
To mi delaj Peter, takoj ko bom mel čas pridem pogledat to zadevo. Vem da sem dal obljubo, samo sem še povrh zbolel, tak da bom če ne ta teden, naslednji pa ziher.
Drugač pa gleda prav agresivno s temi raketami, carski ni kaj.
Drugač pa gleda prav agresivno s temi raketami, carski ni kaj.