Aerovleka
Moderator: Jure T
Aerovleka
To sezono bomo tud pri nas poskusil s frčoplansko zaprego. Vlečna služba je že ready to go....čakamo samo še zamudnike z jadralnimi modeli (med njimi sm tud sam )....pa bo že...
Še poročam.....
Slikce:
Naš* AMZS:
Pred pristankom:
Schleppy na namenskem stojalu za transport:
Tale DG-jček pa nastaja.....prav počas.....
LP Jure
Še poročam.....
Slikce:
Naš* AMZS:
Pred pristankom:
Schleppy na namenskem stojalu za transport:
Tale DG-jček pa nastaja.....prav počas.....
LP Jure
Ma, smo šli u luft.....
kratek potek:
Prve polete z jadralnim modelom smo opravili že v sredo (na dan zmage ), tako da sem dobil malo občutka, kako se živalca obnaša..
Dan D je bil danes. Prvi testni polet schleppija solo je bil prava mora, ker je doživel hude, par sekund trajajoče motnje (pa ne prebavne). Sledil je ponovni test dometa oddajnika, menjava kanala, test z drugim modelom in na koncu še enkrat z vlačilcem. Vse ok.
Sledila sta dva štarta v zapregi......Motor vleče ko satan. Jadralni model je v zraku po 10m. Poskusila sva (nenadejano ) tud howering, tako da je DG bingljal na štriku. Skratka rek
Prvi pristanek je bil 99% za učbenike, drugi pa za 5m prekratek (ja tko je to, če ne najdeš stikala za gumo vn dat, ročno maš pa do polovice zategnjeno). Konec dober, vse dobro....
Priprave:
šlep, takoj po vzletu:
Zaključki:
- še vaje,
- model nujno okrancljat z nalepkami, ker se zlo težko vidi, kako leti in kako je obrnjen...
- še se bomo igrali s težiščem in odkloni....
Še za konec:
LP Jure
kratek potek:
Prve polete z jadralnim modelom smo opravili že v sredo (na dan zmage ), tako da sem dobil malo občutka, kako se živalca obnaša..
Dan D je bil danes. Prvi testni polet schleppija solo je bil prava mora, ker je doživel hude, par sekund trajajoče motnje (pa ne prebavne). Sledil je ponovni test dometa oddajnika, menjava kanala, test z drugim modelom in na koncu še enkrat z vlačilcem. Vse ok.
Sledila sta dva štarta v zapregi......Motor vleče ko satan. Jadralni model je v zraku po 10m. Poskusila sva (nenadejano ) tud howering, tako da je DG bingljal na štriku. Skratka rek
je daleč od resnice. No, v drugo je šlo mnogo bolš.Čist simpl....slediš štriku pred tabo.......
Prvi pristanek je bil 99% za učbenike, drugi pa za 5m prekratek (ja tko je to, če ne najdeš stikala za gumo vn dat, ročno maš pa do polovice zategnjeno). Konec dober, vse dobro....
Priprave:
šlep, takoj po vzletu:
Zaključki:
- še vaje,
- model nujno okrancljat z nalepkami, ker se zlo težko vidi, kako leti in kako je obrnjen...
- še se bomo igrali s težiščem in odkloni....
Še za konec:
LP Jure
Model je Super Decathlon ARTF ,čez krila meri 2.2mgoldi napisal/-a:Fantje,
lahko kaj več o šlep mašini...razpon, motor.....kit komplet ali samogradnja?
poganja pa ga motor Thor 45CDI ccm.
viewtopic.php?t=15083
Teža modela je približno 7kg.
Po krajši pavzi, šlepy je bil na temeljitem remontu , smo šli spet mal u luft. Se kar pozna, če nekaj časa ne letiš... in tako med vleko izvajaš precej nenadzorovane manevre ... ampak, potem ko greš ves premočen pod tuš...si vedno boljši (sem si sposodil iz tiste trapaste reklame).
Tudi Mihec se je končno pojavil s foxom, toda za začetek je bil zadovoljen le z nekaj poleti z roke.... krst ga čaka prav kmalu...
nadaljevanje sledi....
lp
jure
Tudi Mihec se je končno pojavil s foxom, toda za začetek je bil zadovoljen le z nekaj poleti z roke.... krst ga čaka prav kmalu...
nadaljevanje sledi....
lp
jure
Evo, danes je bil fox krščen, že drugič , prvi polet sem naredil že nekaj dni nazaj, danes pa še tri. Model leti HUDO !!! V zraku že pri dokaj nizki hitrosti lepo žvižga, to mi biti všeč . Zaenkrat še nisem probal akro, ker sem prehitro dol, ampak ko bom malo bolj navajen modela in bo šlo še kaj gor bo pa sigurno še veselica.
Je pa foxi kar precej hiter na pristankih, ampak dvignjena krilca lepo pomagajo, tako, da se mi sam pristanek ne zdi kak hud bav bav.
Se je pa med šlepom enkrat strgal štrik, tako, da sem za sabo vlekel cel štrik, pa se modelu prav nič ni poznalo pri letenju, saj sem štrik opazil šele pri pristajanju.
Je pa ta model sigurno dobra naložba in mi ni prav nič žal, da sem ga nabavil.
Slikc od danes ni, ker je bil naš fotograf(Jure) odsoten zaradi "pomembnejših" opravkov.
Tukaj pa je ena slikca , slikana pred prvim šlepom sploh
p.s. Kabinca se še "ureja"
Je pa foxi kar precej hiter na pristankih, ampak dvignjena krilca lepo pomagajo, tako, da se mi sam pristanek ne zdi kak hud bav bav.
Se je pa med šlepom enkrat strgal štrik, tako, da sem za sabo vlekel cel štrik, pa se modelu prav nič ni poznalo pri letenju, saj sem štrik opazil šele pri pristajanju.
Je pa ta model sigurno dobra naložba in mi ni prav nič žal, da sem ga nabavil.
Slikc od danes ni, ker je bil naš fotograf(Jure) odsoten zaradi "pomembnejših" opravkov.
Tukaj pa je ena slikca , slikana pred prvim šlepom sploh
p.s. Kabinca se še "ureja"
lp Miha
Najprej sem dolžan opravičilo:
Spoštovani gospod Jože,
Z največjo ponižnostjo izjavljam, da ideja in izdelava vlečne vrvice v3.1 (gre za tretji izboljšan tip), ki je v celoti, od ideje do izvedbe, rezultat vašega znanja in spretnosti, še zdaleč ni napačna. Še več, demo nastop avio vleke modela letala je pokazal, kako prav ste imeli, saj se vrvica po izmetu ne zavozlja, obenem pa ste dokazali, kakšen izvrsten pilot ste. Z vso odgovornostjo izjavljam, da sem storil napako, ker sem vašo idejo prehitro okrcal. Zelo mi je žal, ker sem s tem dejanjem užalil moža takšnega kova. Počaščen sem, da ste včlanjeni prav v našem društvu.
S spoštovanjem,
Jure
No sedaj pa še neuradni del današnjega dneva:
Končno smo leteli v zapregi kot se spodobi. Tudi Jožica mal lepš leti. Sploh pa mi je všeč, da med vleko nič več ne cukamo (pa ne cvička op.p.).
Visoko nad oblaki, leti srebrna lisica (Mihec)... (Šlepija pa upravlja Joži) Na sliki je vidna tudi vlečna vrv - jabolko spora :D
Pred odmetavanjem štrikca v3.1 ...Desno spodaj je pilot Jož. Brez njega seveda ne bi jadrali....
še poročam...
LP
Jure
Spoštovani gospod Jože,
Z največjo ponižnostjo izjavljam, da ideja in izdelava vlečne vrvice v3.1 (gre za tretji izboljšan tip), ki je v celoti, od ideje do izvedbe, rezultat vašega znanja in spretnosti, še zdaleč ni napačna. Še več, demo nastop avio vleke modela letala je pokazal, kako prav ste imeli, saj se vrvica po izmetu ne zavozlja, obenem pa ste dokazali, kakšen izvrsten pilot ste. Z vso odgovornostjo izjavljam, da sem storil napako, ker sem vašo idejo prehitro okrcal. Zelo mi je žal, ker sem s tem dejanjem užalil moža takšnega kova. Počaščen sem, da ste včlanjeni prav v našem društvu.
S spoštovanjem,
Jure
No sedaj pa še neuradni del današnjega dneva:
Končno smo leteli v zapregi kot se spodobi. Tudi Jožica mal lepš leti. Sploh pa mi je všeč, da med vleko nič več ne cukamo (pa ne cvička op.p.).
Visoko nad oblaki, leti srebrna lisica (Mihec)... (Šlepija pa upravlja Joži) Na sliki je vidna tudi vlečna vrv - jabolko spora :D
Pred odmetavanjem štrikca v3.1 ...Desno spodaj je pilot Jož. Brez njega seveda ne bi jadrali....
še poročam...
LP
Jure
Na las podobna mi delujeta...se pravi imam še kar nekaj gramov fore... juhej Zraven nisem dobil nobenih navodil, podatkov, tako da ne vem...
Kakšne odklone pa imaš na krilcih... (20mm gor, 8mm dol)? Takšni so pri meni, se izkaže, da se tako še nekak najlepše nagiba, v vsakem primeru mu moram mal pomagat s smerjo.
Sem ugotovil, da nimam nobene slike mojega dgja od blizu, pa skor vedno imam aparat s sabo...hm
Mogoče bi blo fajn, če bi se kdaj dobili, bi mal skup jadral.
lp
Jure
Kakšne odklone pa imaš na krilcih... (20mm gor, 8mm dol)? Takšni so pri meni, se izkaže, da se tako še nekak najlepše nagiba, v vsakem primeru mu moram mal pomagat s smerjo.
Sem ugotovil, da nimam nobene slike mojega dgja od blizu, pa skor vedno imam aparat s sabo...hm
Mogoče bi blo fajn, če bi se kdaj dobili, bi mal skup jadral.
lp
Jure
DG 1000
Ja imaš še nekaj prednosti v teži. Sam sem pazil na težo, ker sem vedel, da bo kriza, če opremim kokpit tako kot je, saj tehta 650 g (pilota sta težka). Razen tega je model pobrušen po stikih nakar so bili trup, wingleti in smer prebarvani v ličarski delavnici (izvajalec modelar) s super belim 2K avto lakom zaradi česar je model dobil še 100 g. Nalepke sem dal delat, ker nisem hotel modrih.
Navodila imam in ti jih lahko ob priliki prekopiram, so pa samo slikovna, teksta ni.
Hodi:
smer 20/20 mm
višina: 8/8 mm
aileroni: 15 gor, 7 mm dol
zavore na levi ročki do maximuma.
Lahko bi se srečali in malo pogovorili. Dvakrat letno pri vas letim kot gost, gostitelj pa je Matjaž.
Pozdrav
Borut
Navodila imam in ti jih lahko ob priliki prekopiram, so pa samo slikovna, teksta ni.
Hodi:
smer 20/20 mm
višina: 8/8 mm
aileroni: 15 gor, 7 mm dol
zavore na levi ročki do maximuma.
Lahko bi se srečali in malo pogovorili. Dvakrat letno pri vas letim kot gost, gostitelj pa je Matjaž.
Pozdrav
Borut
Borut